Nowy 30-sekundowy spot jest skierowany do inwestorów. To wspólne dzieło Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego i Specjalnej Strefy Ekonomicznej „Starachowice” SA.
Oprócz spotu powstał także 2-minutowy film promocyjny. W materiałach można zobaczyć m.in. Specjalną Strefę Ekonomiczną „Starachowice”, Targi Kielce, hotele, Politechnikę Świętokrzyską, Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach i Opactwo Cystersów w Wąchocku. Celem promocji jest pokazanie całego potencjału inwestycyjnego strefy i gospodarczego regionu. Zarówno spot, jak i 2-minutowy film promocyjny zrealizowała spółka TVN News & Services Agency, należąca do grupy TVN. W sumie zostanie wyemitowanych 166 półminutowych spotów reklamowych. Produkcja i emisja reklamy telewizyjnej będzie kosztować 300 tysięcy złotych brutto.
Twórcom zależało, aby pokazać potencjalnym inwestorom, jak prężnie rozwija się u nas strefa ekonomiczna, ale też przekonać, że dysponujemy dobrze wykształconą kadrą dla biznesu, cudownymi miejscami wypoczynku, zabawy i kultury.
Kampania w obu kanałach rusza 15 września i zakończy się 30 września. Do Świętokrzyskiego w spocie zaprasza kielecka modelka Patrycja Woźniak, która teraz robi karierę za granicą i aktualnie przebywa na kontrakcie w Tajlandii. Kilka dni temu jej zdjęcie znalazło się na okładce tamtejszej wersji Vogue’a.
Zachęcamy do obejrzenia nowych spotów, które znajdują się poniżej