Autorem i głównym koordynatorem projektu jest Judyta Marczewska z Pracowni Komunikacji Wizualnej Instytutu Dizajnu w Kielcach.
W projekcie udział wezmą:
Dawid Korzekwa - projektant graficzny, doktor habilitowany sztuk plastycznych, profesor w Katedrze Projektowania Graficznego ASP w Katowicach, prezes Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU (od 2007), dyrektor artystyczny miesięcznika BE Magazyn (od 2013), członek Rady Programowej Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie (od 2013). Odznaczony przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi (2015). Specjalizuje się w projektowaniu prasowym, książce, identyfikacji wizualnej i plakacie.
Wojciech Mierowski - współtwórca i dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude). Jako autor rebrandingu WP Wirtualna Polska nagrodzony Grand Prix i Złotem na Effie Awards 2015 jako współtwórca najbardziej efektywnej kampanii komunikacji marketingowej w Polsce.
Dr Maciej Konopka - dyrektor kreatywny i współwłaściciel Brandy Design, gGrafik projektant zajmujący się głównie tworzeniem wizerunku marek i produktów, a także grafiką wystawienniczą i projektowaniem opakowań. Adiunkt na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie, gdzie od 2009 roku prowadzi Pracownię Projektowania Opakowań i Marek.
Jakub Śwircz - dyrektor zarządzający i współwłaściciel Brandy Design. Jest absolwentem Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Przez długi czas pracował na poziomie międzynarodowym w sektorze kreatywnym z takimi twórcami, jak Tomasz Gudzowaty czy Grzegorz Jarzyna. Współpracował z takimi firmami, jak Canon Polska, Epson Polska. Członek licznych jury międzynarodowych poświęconych fotografii.
Jacek Sadowski - założyciel, właściciel i prezes agencji reklamowej DEMO Effective Launching. Inicjator i twórca kampanii gospodarczych „Zadbaj o swoją markę”, „Kupując polskie produkty dajesz pracę” oraz „Kupuj Nasze. Są powody do dumy”. Założyciel, fundator i prezes fundacji organizującej program “Kupuj Nasze.PL. Opracował od zera i wprowadził na rynek już wiele produktów, również w branży spożywczej i ogólnie rozumianych produktów FMCG.
http://www.futureprivatelabels.pl/pl/warsztaty/