Tematyka szkolenia obejmować będzie zagadnienia:
- SOCIAL MEDIA
(definicja, historia, powody korzystania z social media, social media w organizacji) - NARZĘDZIA SOCIAL MEDIA
(Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram, blogi, raport dotyczący social media w Polsce, mapa mediów społecznościowych) - UŻYTKOWNICY SOCIAL MEDIA
(grupy otoczenia instytucji, kryteria określenia grupy docelowej, drabinka socjotechniczna, statystyczni użytkownicy social media) - EFEKT KOMUNIKACJI
(czy da się zmierzyć sukces w social media, strategia, skuteczność social media, modele komunikacji w mediach społecznościowych, mierzenie efektów kampanii społecznościowych) - WEBWRITING W SOCIAL MEDIA
(dziennikarska zasada 5 pytań, zasada odwróconej piramidy, jak czytamy w Internecie, copywriting w Internecie) - SYTUACJE KRYZYSOWE W SOCIAL MEDIA - Jak reagować na kryzys?
Zainteresowanych szkoleniem bibliotekarzy organizatorzy proszą o zgłoszenie udziału do 10 kwietnia na adres instrukcyjny@wbp-kielce.one.pl lub telefonicznie 41 361-53-51 wew. 206-208. O zakwalifikowaniu na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń.
Konferencja odbedzie sie 16 kwietnia w godzinach od 9.00 do 16.00 w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Kielcach.