Polska Organizacja Turystyczna przygotowała plebiscyt, w którym internauci wybierali najatrakcyjniejszy, nowatorski i najbardziej przyjazny turystom produkt. Zdobywcą tytułu najlepszego produktu turystycznego 2014 roku, który otrzyma Certyfikat Internautów 2014 jest Bella Skyway Festival odbywający się w Toruniu. Drugie miejsce zajął kielecki Sabat Czarownic, a trzecie Opera i Filharmonia Podlaska w Białymstoku.
Głosowanie trwało od 3 do 9 października. W tym czasie głosy oddało 8340 internautów. Zwycięzca zdobył 52 procent głosów. Na Sabat Czarownic zagłosowało 11 procent uczestniczących w plebiscycie, na Operę i Filharmonię Podlaską w Białymstoku - 5 procent.
W tegorocznej edycji konkursu do etapu ogólnopolskiego zostały zgłoszone 44 produkty z 16 województw. W drodze głosowania kapituła wyselekcjonowała 15 najwyżej ocenionych kandydatów.