Dźwięk, ruch, obraz i światło tworzą metafizyczny spektakl, a w tej niezwykłej oprawie usłyszeć można ponadczasowe rockowe i metalowe ballady takich grup, jak: Metallica, Scorpions, Aerosmith, Nightwish, Apocalyptica, instrumentalne dzieła gigantów gitary(Steve Vai) oraz pełne niepokoju kompozycje nurtu grunge (Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden). W koncercie udział wezmą: Sylwia Lorens (znakomita sopranistka, znana z niezwykle energetycznych interpretacji klasyki operowej i musicalowej), Mateusz Ziółko
(zwycięzca ostatniej edycji „The Voice of Poland” oraz SuperDebiuty Opole 2014), Kasia Stanek (półfinalistka „The Voice of Poland”), Dorota Lembicz (półfinalistka "Bitwa na głosy"), Karol Śmiałek (krakowski aktor i wokalista), Agata Glenc (solistka Art Color Ballet). Koncert poprowadzi charyzmatyczny dyrygent, kompozytor i producent muzyczny Mikołaj Blajda (pomysłodawca widowiska, twórca muzyki do spektakli teatralnych i operowych). Artystom towarzyszyć będą Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Podkarpackiej oraz Progressive Noise Orchestra w składzie: Jacek Królik - gitara, Jakub Żytecki - gitara, Łukasz Adamczyk - bas, Mirosław Hady- bębny. Po raz pierwszy w Polsce widowisko będzie można zobaczyć w czterech miastach, między innymi w Kielcach.
Pomysłodawcą, autorem scenariusza oraz aranżacji muzycznych projektu jest krakowski dyrygent i producent muzyczny Mikołaj Blajda. Artysta współpracował m.in z Zygmuntem Koniecznym, Janem Kantym Pawluśkiewiczem, Krzesimirem Dębskim, Zbigniewem Preisnerem i Zbigniewem Wodeckim. Koncertował m.in. z Chicago Paderewski Orchestra (USA), Orkiestrą Biblioteki Aleksandryjskiej (Egipt), orkiestrą Sinfonietta Cracovia, orkiestrami Filharmonii Pomorskiej, Dolnośląskiej, Świętokrzyskiej i Podkarpackiej oraz Radiową Orkiestrą Symfoniczną. Aranżuje i komponuje muzykę do własnych projektów („Michael Jackson Symfonicznie", "Orient Express Orchestra”, „21 Pieśni Miłosnych”) i na zamówienie (m.in na zlecenie Opery Krakowskiej).
Zapraszamy 9 listopada o godzinie 16.00 i 19.00 do Kieleckiego Centrum Kultury.