Znani z książek i filmów bohaterowie przybyli charakterystycznym amerykańskim schoolbusem. Fogg, Włóczykij, Indiana Jones i inni świętowali w ten sposób początek wakacji. – Koniec nauki to początek Szlaku Przygody– przekonywali. Pod hasłem „Zamień tornister na plecak!” namawiali najmłodszych do aktywnego wypoczynku na świętokrzyskim Szlaku Przygody. Razem z dziećmi z ursuskiej szkoły śpiewali turystyczne piosenki, oglądali mapy i uczyli się, jak przetrwać na biwaku.
- Chcieliśmy pokazać warszawiakom, że teraz mogą łatwiej, wygodniej i taniej poznawać atrakcje województwa świętokrzyskiego – powiedział Piotr Sadłocha z Partnerstwa Lokalnych Grup Działania, które stworzyły Szlak Przygody i zaplanowały jego promocję w Warszawie.
***
Szlak Przygody to największy sieciowy produkt turystyczny w Polsce utworzony na terenie województw świętokrzyskiego i mazowieckiego. Swym zasięgiem obejmuje 850 km tras, ponad 100 oznakowanych atrakcji i 6 krain tematycznych. W jego ramach działa program lojalnościowy, pozwalający turystom zbierać punkty, które można wymieniać na nagrody lub zniżki do wykorzystania u partnerów Szlaku Przygody.
Źródło: Agencja Planet PR