Głównym założeniem wystawy jest przedstawienie historii biznesu, który powstał jako skutek pasji i zamiłowania do dobrego, polskiego wzornictwa. Ekspozycja daje szersze spojrzenie na ogólne zagadnienia związane z prowadzeniem firmy w branży tekstylno-odzieżowej. Bada działania marki na wielu płaszczyznach, od wstępnej koncepcji, przez proces projektowy, aż po wdrożony produkt oraz działania związane z reklamą i sprzedażą.
"Skup - Hurt - Detal" to również przedstawienie ludzi odpowiedzialnych za sukces marki. Lokalność jest określeniem, które najtrafniej charakteryzuje proces produkcji oparty o stałą współpracę z firmami z Łodzi i okolic. W projektach pojawiają się zwięzłe, esencjonalne, zapadające w pamięć hasła. Absztyfikant, zołza, dziadostwo to słowa, które stały się znakiem rozpoznawczym "Pan tu nie stał". Na ich przykładzie dostrzec można istotę marki, która w szczególny sposób czerpie z nieco zapomnianych już elementów kultury i języka polskiego. Nawiązując do przeszłości, tworzy produkty w oparciu o elementy zrozumiałe dla tych, którzy wychowani zostali w polskiej kulturze, nadając sentymentalnej treści nowoczesną formę. Mimo, że treść nawiązuje do czasów Teleranka, dzięki wyjątkowemu humorowi w lekko ironicznej formie, znajduje zainteresowanie także wśród ludzi bardzo młodych.
Ekspozycja będzie czynna do 9 października 2017 roku.
Źródło: IDK