Epoka (nie)dostępności to wspólna inicjatywa Muzeum Narodowego w Krakowie i Fundacji "Avalon". Wystawa stanowi element ogólnopolskiej kampanii społecznej Epoka dostępności Fundacji "Avalon". Jej celem jest uświadomienie społeczeństwu, czym jest brak dostępności i jaki wpływ mają wszyscy na powstawanie barier dla osób z niepełnosprawnościami.
Kampania Epoka dostępności i jej twórcy – Fundacja "Avalon", Agencja "Nie Do Ogarnięcia" oraz Muzeum Narodowe w Krakowie, zdobyła Brązowy Miecz w tegorocznym prestiżowym polskim konkursie kreatywności Klubu Twórców Reklamy (KTR),
Wystawę pt. Epoka (nie)dostępności można oglądać w różnych miastach. Po zaprezentowaniu w Muzeum Narodowym w Krakowie, została pokazana w Młynach Rothera w Bydgoszczy. Następnym przystankiem dla tej ekspozycji są Kielce i Galeria Sztuki Współczesnej "Winda".
Wystawa będzie wyposażona w audiodeskrypcję, tabliczki z napisem w alfabecie Braille’a, przewodnik i ulotkę napisaną prostym językiem. Podczas wystawy zostanie zmieniona trasa dotarcia do galerii. Będzie można do niej dotrzeć tylko od strony ulicy Winnickiej.
_______
Źródło: Galeria Sztuki Współczesnej "Winda"
















