Piątek, 13 czerwca 2025 - Antoniego, Gracji, Lucjana

Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sandomierzu A A A

Poniedziałek, 12 maja 2025 Autor: Inga Pamuła
Zarząd Powiatu w Sandomierzu ogłosił konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych
w Sandomierzu. Kandydaci na to stanowisko powinni przesłać wymagane dokumenty w ciągu 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia.

§ 1

Konkurs ma charakter otwarty.

 

§ 2

1. Do konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych może przystąpić osoba, która posiada kwalifikacje warunkujące dopuszczenie jej do udziału w konkursie:

  1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Znajomość aktów prawnych i zagadnień dotyczących funkcjonowania i finansowania instytucji kultury, w tym ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy.
  4. Znajomość problematyki z zakresu sztuki współczesnej i jej specyfiki.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz brak prowadzonych przeciwko uczestnikowi postępowań o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  6. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104).
  7. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym.

2. Dodatkowe preferowane kwalifikacje, umiejętności i kompetencje:

  1. Wykształcenie wyższe z zakresu sztuk plastycznych, kulturoznawstwa, historii sztuki lub ekonomii.
  2. Znajomość zagadnień w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej. 
  3. Umiejętność skutecznego zarządzania pracą zespołu. 
  4. Umiejętność efektywnego planowania działań i organizacji pracy.
  5. Decyzyjność, inicjatywa w działaniu, kreatywność.
  6. Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne.


§ 3

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych będzie należało:

  1. Kierowanie całokształtem działalności Biura Wystaw Artystycznych celem realizacji zadań objętych statutem instytucji, zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi procedurami.
  2. Zarządzanie finansami oraz mieniem instytucji.
  3. Reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
  4. Współdziałanie z innymi instytucjami kulturalnymi i oświatowymi w rozwijaniu i zaspokajaniu potrzeb kulturalno-oświatowych społeczeństwa.
  5. Wydawanie regulaminów, instrukcji i zarządzeń wewnętrznych.
  6. Podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, a w szczególności zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami Biura Wystaw Artystycznych.
  7. Stwarzanie warunków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników.

 

§ 4

1. Wymagane dokumenty warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:

1. Życiorys (CV) zawierający:
  • dane kontaktowe osoby przystępującej konkursu – numer telefonu oraz adres e-mail,
  • opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej, w tym zakresów obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami, okresie ich pełnienia, osiągnięciach zawodowych.
2. Autorski program realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Biura Wystaw Artystycznych w obszarze programowym, organizacyjnym i finansowym w perspektywie co najmniej 3 lat, opracowany w formie pisemnej (format A4). 
3. Kserokopie dyplomu lub odpisu dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenia wyższego. 
4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 
5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku kierowniczym.
6. Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub zobowiązanie się do jej zawieszenia lub zamknięcia przed powołaniem na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych. 
7. Oświadczenie o niepełnieniu funkcji wymienionych w art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1090 z późn. zm.) lub zobowiązanie się do rezygnacji z tych funkcji przed powołaniem na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych. 
8. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie jest prowadzone przeciwko uczestnikowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe. 
9. Oświadczenie, że kandydat nie jest objęty zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym jest mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
10. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 
 
RODO
 
1. Życiorys (CV), autorski program realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Biura Wystaw Artystycznych w obszarze programowym, organizacyjnym i finansowym w perspektywie co najmniej 3 lat, opracowany w formie pisemnej i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
2. Wszystkie strony złożonej aplikacji powinny być wyraźnie ponumerowane.
3. Dokumenty i informacje, dotyczące warunków organizacyjno-finansowych funkcjonowania Biura Wystaw Artystycznych, a także ogólne informacje na temat jej działalności można uzyskać w Biurze Wystaw Artystycznych w Sandomierzu, ul. Rynek 18 po uprzednim umówieniu telefonicznym w godz. od 9.00 do 15.00 (nr tel.: 15 832 27 17).

 

§ 5

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego, adresem poczty elektronicznej oraz dopiskiem: "Konkurs na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sandomierzu" w ciągu 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia. 
  2. Wymagane dokumenty należy złożyć w Punkcie Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza 34, w godzinach 7.30–15.30. 
  3. W przypadku dokumentów nadesłanych drogą pocztową o rozpatrywaniu decyduje data wpływu do urzędu.
  4. Nie dopuszcza się składania dokumentów w formie elektronicznej.

 

§ 6

O miejscu i terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie i telefonicznie.

 

§ 7

Kandydat wyłoniony w konkursie zostanie zatrudniony na stanowisku dyrektora na postawie powołania na okres trzech lat, tj. od 13.08.2025 r. do 12.08.2028 r., na warunkach wskazanych przez Zarząd Powiatu w Sandomierzu.

 

§ 8

  1. Przewidywany termin rozpatrzenia ofert – 12 czerwiec 2025 r.
  2. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – 11 lipiec 2025 r. 
_______ 

Źródło: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu 

ZDJĘCIA

Biesiada Masłowska z Liberem

W sobotę, 14 czerwca, na lotnisku w Masłowie odbędzie się Biesiada Masłowska 2025. Na mieszkańców...

Dni Ostrowca Świętokrzyskiego 2025

W sobotę i niedzielę, 7 i 8 czerwca, na stadionie miejskim KSZO odbędą się Dni Ostrowca...

„Śpiewaj i tańcz na ludowo!” – ogólnopolski konkurs w Pacanowie

Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie zaprasza wszystkich pasjonatów...

„Szalom na Wspólnej” w Chmielniku

Jak co roku, w Chmielniku odbędzie się „Szalom na Wspólnej”, podczas którego będzie można...

Aleksandra Kurzak i Roberto Alagna gwiazdami XXXI Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego im. Krystyny Jamroz w Busku-Zdroju

Tegoroczna edycja XXXI Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego im. Krystyny Jamroz w Busku-Zdroju...

49. Buskie Spotkania z Folklorem 2025

W dniach 17 i 18 maja w Busko-Zdroju odbyło się wielkie święto muzyki ludowej. W Buskim...

Koncert laureatów 49. Buskich Spotkań z Folklorem – Kielce 2025

25 maja 2025 r. żywiołowa muzyka ludowa zagościła w Parku Miejskim w Kielcach. Do Kielc zjechali...

„Eviva l'arte”, czyli „Niech żyje sztuka”

Na pierwszy rzut oka to nowy lokal gastronomiczny na mapie Kielc przy placu Artystów. Tak...

Powered by Actualizer & Heuristic
Copyright © 2014 by PIK KIELCE
Licznik odwiedzin: 68 723 499
Polityka prywatności | Mapa strony

Cookies

Ta strona korzysta z cookies, które instalowane są w Twojej przeglądarce, więcej informacji w Polityce Prywatności