Naukę gry na klarnecie rozpoczynał pod kierunkiem K. Zbijowskiego w Warszawie, tytuł magistra sztuki uzyskał w klasie klarnetu A. Adamskiego w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. Odbył także studia w Pôle Supérieur d’Enseignement Artistique w Paryżu w klasach: klarnetu F. Héau, klarnetu basowego J.-M. Volty oraz kameralistyki Ph. Ferro. Studiował ponadto muzykologię na Université Paris-Sorbonne.
Współpracował z takimi orkiestrami jak: Sinfonia Varsovia, Sinfonietta Cracovia, Polska Filharmonia Kameralna, Orkiestra Miasta Tychy „Aukso” oraz Santander Orchestra; a na polu muzyki najnowszej z zespołami: Ensemble l’Itinéraire oraz Orkiestra Muzyki Nowej. Bierze udział w licznych festiwalach, wśród których warto wymienić: „Warszawska Jesień”, „Chopin i jego Europa” w Warszawie, „Sacrum Profanum” w Krakowie i „Bridges”, podczas którego debiutował na scenie wiedeńskiego Konzerthaus.
Jego osiągnięcia muzyczne były wielokrotnie nagradzane wysokimi ocenami jurorów. Jest 37-krotnym laureatem konkursów międzynarodowych i ogólnopolskich: klarnetowych, organowych, kompozytorskich i kameralnych. Wśród najważniejszych w ostatnim czasie uważa Nagrodę Główną i Nagrodę Specjalną na XI Konkursie Muzyki Współczesnej organizowanym przez Polskie Towarzystwo Muzyki Współczesnej (Radziejowice – 2016), Grand Prix podczas VII Zachodniopomorskiego Festiwalu Klarnetowego (Szczecin – 2016) oraz 1 miejsce i Nagrodę Specjalną podczas Konkursu Międzynarodowego „ClariSax” (Valenciennes, Francja – 2014).
Stypendysta m.in.: Narodowego Centrum Kultury w programie „Młoda Polska” (2017) oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2012). Występował w większości filharmonii polskich, jak również poza granicami kraju: w Austrii, Czechach, Francji, Litwie, Łotwie, Niemczech, Portugalii, Rosji, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech i we Włoszech.
Swoje kompozycje i transkrypcje wydaje we Francji: „Gérard Billaudot Éditeur” oraz „Klarthe Édition”. W 2018 roku wziął udział w projekcie PWM „Sto na sto. Muzyczne dekady wolności” z okazji obchodów rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, nagrywając utwory kameralne Konstantego Regamey’a oraz Tadeusza Wieleckiego. Album ten został nagrodzony Nagrodą Akademii Fonograficznej „Fryderyk” w kategoriach "Najwybitniejsze nagranie muzyki polskiej" oraz "Album roku".