Celem programu "Bezpieczny przedszkolak" jest podniesienie poziomu wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym na temat bezpieczeństwa, a także kształtowanie właściwych postaw w obliczu zagrożenia. Projekt „Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, czyli zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe (CLIL)" - to podejście do edukacji dwujęzycznej, w którym zarówno treści programu nauczania, jak i język obcy przekazywane są łącznie, dzięki czemu proces poznawania języka obcego jest znacznie przyspieszony.
Pasjonaci komputerów będą natomiast mogli wziąć udział w kolejnej edycji projektu edukacyjnego pod nazwą "Mistrzowie kodowania", w ramach którego będą uczyć się programowania w intuicyjnym języku Scratch (tym razem z użyciem tabletów).
Dla dzieci mających problemy w rozwoju (nadmiernie lub zbyt mało aktywnych, mających trudności z koncentracją, z czytaniem, pisaniem, liczeniem, opóźnionym rozwojem mowy, słabym rozwojem ruchowym, zaburzeniami równowagi, koordynacji, itp.) istnieje możliwość prowadzenia terapii integracji sensorycznej na terenie placówki (szkoła posiada salę ze sprzętem do terapii SI oraz nauczyciela będącego certyfikowanym terapeutą).