Cel szkolenia to przygotowanie bibliotekarzy do profesjonalnej obsługi użytkowników bibliotek oraz zwiększenie potencjału osobistego w bezpośrednim kontakcie ze współpracownikami i z użytkownikami bibliotek.
Cele szczegółowe:
- zdobycie wiedzy nt. psychospołecznych uwarunkowań zachowań w sytuacjach trudnych,
- zdobycie wiedzy o standardach profesjonalnej obsługi klienta,
- poszerzenie kompetencji bibliotekarzy w zakresie obsługi klientów bibliotek o praktyczne narzędzia do zastosowania w codziennej pracy,
- poprawa jakości obsługi użytkowników bibliotek i komunikacji wewnętrznej w bibliotece,
- poznanie mechanizmów radzenia sobie ze stresem i wykształcenie umiejętności stosowania ich w praktyce,
- wypracowanie odpowiednich modeli zachowań w sytuacjach trudnych
Wypełnione deklaracje udziału (karta zgłoszenia) należy przesłać na adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. W. Gombrowicza w Kielcach, ul. ks. Piotra Ściegiennego 13, 25-033 Kielce z dopiskiem Szkolenia dla bibliotekarzy lub pocztą elektroniczną (skan): instrukcyjny@wbp-kielce.one.pl. O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegółowych informacji o szkoleniu udziela Dział Metodyki Szkoleń i Analiz, tel. 41 361-53-51 wew. 206-208, instrukcyjny@wbp-kielce.one.pl.
Źródło: WBP