- W ramach projektu „Turystyczna Promocja” reklamowaliśmy na przełomie lat 2013 i 2014 turystykę zimową w naszym regionie. Dzięki tym pieniądzom mogliśmy wyprodukować i wyemitować spot reklamujący świętokrzyskie miejsca mocy na przykładzie Pustelni Złotego Lasu w Rytwianach, gdzie można poczuć moc duchową. Promowaliśmy także turystykę aktywną i uzdrowiskową w kampanii realizowanej przez Telewizję Polsat. W TVN emitowaliśmy nasz pierwszy spot reklamowy zatytułowany „Świętokrzyskie czaruje”, który przez wiele lat uznawany był przez TVN za wzorcowy i pokazywany innym klientom, jako referencyjny. W Programie II Telewizji Polskiej emitowaliśmy billboardy sponsorskie przy programie „Bitwa na głosy”, który wygrała drużyna Andrzeja Piasecznego. Zrealizowaliśmy także spot reklamowy i kampanię promocyjną, promującą świętokrzyską gospodarkę w oparciu o dokonania Specjalnej Strefy Ekonomicznej Starachowice - mówi dyrektor biura zarząd ROT Małgorzata Wilk – Grzywna.
Również w ramach tego projektu wydane zostały przewodniki, mapy i foldery turystyczne, które są bezpłatnie rozdawane w centrach i punktach informacji turystycznych na terenie województwa świętokrzyskiego, ale także podczas targów i eventów w całej Polsce.
Na początku projetku 1/3 badanych uważało nasz region za atrakcyjny turystycznie i chętnie przyjechałoby tu na krótki pobyt. Obecnie 3/4 badanych wzięłoby pod uwagę województwo świętokrzyskie jako cel wyjazdu weekendowego. Ciekawie wypada także odpowiedź na pytanie o znajomość atrakcji województwa świętokrzyskiego. Aż 61 % respondentów odpowiedziało, że najbardziej rozpoznawalna atrakcją turystyczną jest Sabat Czarownic. Na drugim miejscu znalazł się Sandomierz (56 %) a na trzecim Święty Krzyż (49 %).