Młodzi internauci mogą też tworzyć własne memy i rozsyłać je znajomym oraz zamieszczać w serwisach społecznościowych. Dziesięć najbardziej popularnych memów jest codziennie nagradzanych kodami dostępu do serwisu IPLEX.
Konkursy organizowane są na portalu skrytykuj.pl. Tam też młodzi krytycy znajdą materiały pomocnicze, które mogą stać się inspiracją do stworzenia własnych recenzji. Strona stanowi również forum wymiany filmowych wrażeń w ramach udostępnionej platformy blogowej.
Kampania jest dopełnieniem działalności edukacyjnej Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, która jest prowadzona w ramach programów Filmoteka Szkolna i Akademia Polskiego Filmu.
Akcja wystartowała 10 marca i zakończy się 11 kwietnia. W konkursie mogą wziąć udział osoby w wieku 15-19 lat. Szczegóły dotyczące zgłoszeń i regulaminu znaleźć można na stronie skrytykuj.pl.